Een ePUB project bij ePUB Pro volgt altijd de volgende stappen:
- Intake & kennismaking
- Productie
- Feedback
1. Intake & kennismaking
Iedere opdrachtgever heeft unieke wensen, en ieder afzonderlijk electronisch boek heeft ook weer zo zijn eigen kenmerken. Daarom is het in ons beider belang om vanaf het begin helder te krijgen wat de verwachtingen over en weer zijn. U geeft de richtlijnen aan, terwijl ePUB Pro zich uitslooft om u te informeren over de (on-) mogelijkheden. Denkt u dan bijvoorbeeld aan:
- De inrichting van het boek. Plaats en inhoud colofon, eventuele inhoudsopgave, notenapparaat, afbeeldingen, bijteksten, citaten, kleurgebruik en andere opmaaktechnische en typografische zaken.
- Dient er speciaal rekening gehouden te worden met specifieke devices? (Alle ePUBs zijn op alle devices leesbaar, maar sommige apparaten hebben meer mogelijkheden dan andere.)
- Duidelijke afspraken omtrent prijsstructuur, feedback, verwachtingen en facturering.
Het liefst spreken we even face to face af, ook bij een one-off project. Dat verkleint de kans dat we langs elkaar heen praten, en daarmee de kans op teleurstellingen. De intakefase is volgens ePUB Pro de belangrijkste fase van het project.
2. Productie
Daarna wordt het boek uiteraard gemaakt. We houden alles in house; dat houdt de lijnen kort en de aanspreekbaarheid maximaal. Bij ons geen outsourcing naar India of een ander lage-lonen land.
Wanneer ePUB Pro tevreden is met het resultaat, wordt het electronische boek meerdere malen getest voordat het de deur verlaat. Dit garandeert dat u het boek direct kunt aanbieden bij het CB en de verschillende marktplaatsen (of “ecosystems”) die zij bedienen.
Levering:
- geschiedt typisch binnen vijf dagen na goedkeuring offerte,
- doch gegarandeerd binnen tien dagen na goedkeuring offerte,
- wanneer u aangeeft grote spoed te hebben doen wij ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk van een ambachtelijke ePUB te voorzien.
Levering geschiedt bij voorkeur – en met uw welnemen – via Dropbox. Eén correctieronde is inbegrepen, dus mocht er onverhoopt iets niet aan uw verwachtingen voldoen dan behandelen we uw feedback met voorrang.
3. Feedback
Na 5 tot 20 werkdagen na levering nemen wij even kort contact met u op om te achterhalen of de dienstverlening naar wens is verlopen, en of er eventueel nog opmerkingen zijn waar we in onze toekomstige service rekening mee kunnen houden.